Dette spillet bør du ikke gå glipp av

I sammenheng med at Ubisoft feirer 30 år slipper de en rekke spill gratis til oss trofaste følgere via Uplay. Denne gangen er det ikke hvilket som helst spill som du kan laste ned gratis til din PC. Spillet er det klassiske og herlige Rayman Origins. Et spill jeg elsket på konsoll og som nå altså kan lastes ned til PC. 
 

Michel Ancels unike spill er altså nedlastbart og om du føler for å slå hæla i taket med Rayman kan du det nå. Om du ikke visste det, så fikk spillet Rayman Origins meget gode kritikker da det ble lansert i slutten av 2011. 
 

Hva er ditt forhold til Rayman? 
 


 

#raymanorigins #rayman #ubisoft #uplay #gamer #games #game #spill #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top