Min morsdagsgave til madammen!

I dag er det morsdag og selvsagt skal dette feires hos oss som hos mange andre. I dag vil hele familien legge alt til rette og servere det som serveres kan til madammen. Det blir lukket valnøtt, god drikke og selvsagt en liten gave fra meg og barna.

Det kommer til å bli en koselig dag i dag og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Med det vil jeg ønske alle mammaer en riktig flott morsdag, måtte den bli fin og innholdsrik!

Nedenfor ser dere gaven fra meg og barna!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “Min morsdagsgave til madammen!

  1. sv; hehe, joda.. har jo hatt planer om de å legge di inn på en minnepenn elns, men pcn min døde da jeg trenkte den så mest også vis jeg skulle beholde alt styre på pcn min så tok de lenger tid å fikse an, og jeg trenkte en pc med engang lzm 😛 Men jeg får være smart å legge de inn på minnepennen min i den nermeste framtid 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top