Pressemeldingen jeg fikk fra EA om Battlefield 3!

Det er en stund siden jeg la opp nyheter på www.gamereactor.no (har over 15 000 publiserte tekster der), men heldigvis får jeg diverse pressemeldinger og en av disse er denne som kom sendt i dag ettermiddag fra Electronic Arts. Spillet som det her refereres til gleder jeg meg så stort til at jeg ikke vet hva jeg skal si eller gjøre. Det kommer til å bli stort og en av de aller største spilltitlene i år (etter min mening).

Her er pressemeldingen som dere alle nå kan lese og sikle etter:  

BATTLEFIELD 3 KASTER SEG UT I KRIGEN MED DEN BANEBRYTENDE FROSTBITE 2-TEKNOLOGIEN

DICE kunngjør forhåndsbestillingskampanje for høstens storspill

Stockholm ? 23. februar 2011 ? DICE, utvikleren bak Battlefield: Bad Company?-serien, kunngjorde i dag en forhåndsbestillingskampanje for Battlefield 3?, oppfølgeren til det storslagne og internasjonalt kritikerroste Battlefield 2? fra 2005. Forhåndsbestillingen av Battlefield 3 er bare tilgjengelig en kort periode og gir deg utvidelsespakken Battlefield 3?: Back to Karkand uten ekstra kostnad.* Denne utvidelsespakken har fire kart fra Battlefield 2 laget på nytt med Frostbite 2-fysikk, ødeleggelser av omgivelsene og ny grafikk.. Med i pakken er det også klassiske Battlefield 2-våpen og -fremkomstmidler, unike belønninger, nye prestasjoner/trophyer og masse annet. Spillere som er ivrige etter å kaste seg ut i kampene kan forhåndsbestille Battlefield 3 Limited Edition nå på http://eastore.ea.com/battlefield3. Forhåndsbestillingen varer så lenge det er tilgjengelighet.

I Battlefield 3, tar du på deg rollen som en elitesoldat i U.S. Marines. Som en av de første soldatene som settes inn i konfliktene, blir du kastet inn i intense oppdrag på forskjellige steder, som Paris, Teheran og New York. Som U.S. Marine i felten blir de intense periodene med spenning og forventning stadig avbrutt av øyeblikk med komplett kaos. Når kuler suser, vegger faller og eksplosjoner ryster omgivelsene så du må kaste deg ned på bakken, føles slagmarken mer levende og interaktiv enn noen gang før.

Battlefield 3 hopper inn i fremtiden med Frostbite? 2, DICE? nye høyteknologiske spillmotor. Den nye teknologien er selve grunnsteinen i Battlefield 3, og leverer en bedre visuell kvalitet, en bedre følelse av å være i store omgivelser, enorme ødeleggelser, dynamisk lyd og figuranimasjon som bruker ANT-teknologi fra de nyeste EA SPORTS?-spillene. Men opplevelsen stopper ikke med spillmotoren ? den er bare begynnelsen. I både solospillet, flerspillet og samarbeidsspillet foregår Battlefield 3 i nær fremtid, og tar for seg internasjonale konflikter på land, til sjøs og i luften. Du slippes rett inn i hjertet av kampene, om de foregår i travle bygater der du må kjempe i trange omgivelser eller i åpent landskap som krever langdistansetaktikk.

?Vi gjør oss klare til kamp, og vi har tenkt å vinne,? sier Karl Magnus Troedsson, General Manager hos DICE. ?Der andre skytespill trår vannet, er Battlefield 3 nyskapende. Frostbite 2 forandrer absolutt alt for tilhengere av skytespill. Vi kaller det en nestegenerasjonsmotor for den eksisterende generasjonen konsoller.?

?Vi ville lage det mest fengslende og følelsesmessig gripende Battlefield-spillet noen sinne, og vi trengte ny teknologi for å realisere visjonen,? sier Patrick Bach, Executive Producer. ?Battlefield 3 bevarer seriens kjente sandkassestil, og har nok en gang med populære elementer som jetfly, kryping og fullt kaos for 64 spillere på PC.?

Er det flere enn bare meg som gleder seg til spillet lanseres?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Pressemeldingen jeg fikk fra EA om Battlefield 3!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top