Ønskespill til andre formater!

Det er lenge siden jeg ble hekta på spill og den dag i dag så er jeg fortsatt hekta på spill. Det er noe spesielt med spill og måten vi blir tiltrukket spillene i dag. Selv prøver jeg på best mulig måte å bevare gløden og ikke minst gleden av å spille uansett hvilket format jeg spiller på. Jeg koser meg gløgg ihjel om jeg sitter med en gamepad til Xbox 360/PS2 eller med en PSP eller DS i hånda. Jeg har det moro sammen med familien når jeg spiller på Wii-en og PC-en er den maskinen jeg kanskje spiller mest på.

I det siste har flere og flere tanker florert i hodet mitt på spill jeg kunne ha tenkt meg til andre formater. Spesielt da jeg satt og spilte The Settlers på DS. Da kom spørsmålet på hvorfor The Settlers 2 og 3 ikke var blitt lansert til DS-en. Hva med Super Mario Galaxy-serien til DS eller Super Smash Bros Brawl til samme format for den saks skyld? Jeg kunne også ha tenkt meg Gran Turismo 5 til PC. Det samme gjelder Forza Motorsport-serien til PC også. Jeg håper inderlig at Red Dead Redemption kommer til PC. Hva med Heavy Rain til Xbox 360 og PC? Hvorfor kommer ikke Alan Wake til Playstation 3 og PC? Det er mange spill som kommer til de forskjellige formatene som jeg gjerne ville ha sett på andre formater.

Hva med deg – er det spill du helst ville ha hatt til andre formater enn der de befinner seg i dag? Hva er så årsaken til at du ønsker denne ønskedrømmen? Har du drømmer om at en dag så skal du få spilt Heavy Rain på Xbox 360?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top