En av mine første spillmaskiner!

Jeg har som dere for lengst fått med dere vært en veldig aktiv gamer siden jeg var en liten pjokk og i den forbindelse har jeg også hatt mange spillmaskiner opp igjennom årene. Spesielt små håndholdte elektroniske maskiner var populære hos meg og da tenker jeg på blant annet Game & Watch med Donkey Kong m.fl. samt denne maskinen som dere ser bildet av nedenfor.

Det herlige med disse maskinene var at man kunne ta de med seg overalt og mang en ferietur ble fylt opp med spilling på denne. A-Man som spillet heter, ligner på Pac-Man og du skal unngå å bli tatt av “spøkelser”. For å få poeng måtte man samle opp godbiter og jo lengre ut i spillet man kom, jo kjappere ble spøkelsene.

I dag spilles det mye på både PSP-en og DS-en og jeg er glad i mine “nye” håndholde spillmaskiner.

Har du hatt noe lignende og spilte du mye på slike spillmaskiner. Hva med i dag – hva spiller du på i dag?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “En av mine første spillmaskiner!

  1. Vi hadde commandore 64, husker ikke hvordan det skrives. Spoling av kassetter og greier, morsomt det hehe :p Nå er det DS og wii. Hadde ikke håndholdte spillmaskiner..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top