Sun is up – party in the house!

…eller retter sagt, ikke her på Snåsa. For været her i dag er like begredelig som det har vært de siste dagene med regn og regnbyger. Til og med snø har vi hatt et par morgener. Nå vil vi varme og sol, så da får jeg slenge ut denne låta i håp om at sola finner frem mellom skyene.

Her er Malin i 17. mai bunaden i fjor som i dag har bursdag!

I dag blir det fult kjør som i går. Bursdagsselskap for to personer i huset og det kommer masse gjester i ettermiddag. Derfor har jeg ikke fått kommentert så mye de siste timene, men håper på å komme sterkere tilbake senere i helgen. Madammen har lagd en utrolig flott kake igjen og Malin som i dag fyller tre år jublet himmelhøyt da hun så hvilken kake det ble. Dere må nok vente litt til før jeg avslører kaken med bilder.

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MALIN!

Hva slags planer har dere i dag eller for helgen?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Sun is up – party in the house!

  1. Gratulerer så masse med dagen til din kjære datter! Så skjønn hun er i bunad:-) Gladjente. Håper dere får en fin dag…solskinn eller ikke:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top