Ny kakeblogg og bursdagsselskap!

Jeg må bare beklage at jeg har vært litt borte fra nettsiden i det siste, men det har vært utrolig travelt. Veldig mye som har skjedd i det siste spesielt på jobben har det vært travelt, menbedre å ha det for travelt enn ikke noe i det hele tatt. I tillegg skriver jeg en spillbok og på tirsdag skal jeg møte min kompanjong hvor vi skal snakke litt om fremtiden til boka vår.

I ettermiddag og kveld arrangerte vi et “barnebursdag” for Malin og Silje. Malin ble tre år i dag og Silje fyller 13 år på mandag. Det ble en kjempefin opplevelse med bra stemning, god mat og drikke. Flotte gaver fikk barna også og jeg er kjempetakknemlig for alle som var med på å gjøre kvelden så fin som dtn ble.

Som vanlig slo madammen på stortromma og lagde en kjempeflott kake til Malin (Silje får sin senere). Jeg er mektig imponert over henne med tanke på at hun ikke er konditor og kun lager kaker for artig. Hun er perfeksjonist ned til den minste detalj og bruker lang tid på å få kaken så fin som mulig. Ikke bare er kakene nydelige å se på, de smaker himmelsk. Overtrekket er faktisk marsmallowfondant og smaker veldig godt. I tillegg til kakens innhold så blir dette en utrolig god kombinasjon – tro meg.

I morgen skal jeg og familien ta det med ro og kose oss med at det er søndag. Har lovd bort en skikkelig massering til madammen etter kakebakingen og den skal hun få til gangs med levende lys og det som hører til slik at hun kan få roen i seg igjen etter noen stressende dager.

Hvordan har helgen deres vært hittil og hva synes dere om kakene?







Lillefrøkna i full aksjon med oppakking av gaver. Full konsentrasjon! Som dere såvist kan skimte, så ser dere Hello Kitty sett…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Ny kakeblogg og bursdagsselskap!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top