Your love tool is set to thrill!

Guud, jeg får mange spammail for tiden og det om alskens rariteter. Den siste mailen jeg nettopp fikk inn nå var om et produkt som ville gi meg større penis og det med frasen “Your love tool is set to thrill!”. Har jeg bruk for det da og vil slike produkter hjelpe de som trenger det? Heller tvilsomt for å si det slik. Er det ting på kroppen som ikke kan tøyes noe mer nevnverdig så må det være nettopp penisen, snoppen, kuken eller hva man kaller den (kjært barn har mange navn).

En annen ting jeg ikke synes noe særlig om er alle de konkurransene som for tiden florerer på Facebook. Over 90% av konkurransene der er juks og fanteri. Hva sier du til å vinne 12 000 kroner hver måned i et helt år, eller hva til å vinne en middelshavscruise? Som sagt, veldig mange av disse konkurransene er rett og slett juks og hvor bakmenn mer enn gjerne vil ha opplysninger av deg med blant annet mailadresse slik at de kan sende deg spammails samt hvor noen kanskje også åpner dører på din PC for disse bakmennene hvor de kan få tilgang til bankkortnummer, koder, passord m.m. 

Som jeg alltid sier, høres det for godt ut til å være sant, så er det som oftest det. Ikke bestandig tro på gull og grønne skoger, for ofte er dette juks og fanteri.

Får du mange rare spammails og har du opplevd og fått virus på grunn av en link som så veldig fristende ut?

Lo godt over bildet nedenfor og har vel liten tro på at nettopp dette hjelper heller – hehe!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Your love tool is set to thrill!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top