Sukker slag – spreke damer på film som slår hardt!

Er det en film jeg synes ser meget spennende ut så er det uten tvil Sucker Punch som i disse dager går på kino. Fire akrobatiske og spreke damer, massiv action og masse herlige filmeffekter gjør at jeg fristes godt til denne filmen. Kanskje får jeg med meg madammen på denne filmen, hva tror dere? Er dette en typisk jentefilm eller er det en film for oss gutta boys?

Her er den offisielle traileren til filmen…

Går du ofte på kino?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Sukker slag – spreke damer på film som slår hardt!

  1. Tror ikke det er en typisk jentefilm akkurat.. men den har fått ganske dårlig kritikk etter det jeg har hørt. Men men, “don’t judge a book by its cover” appellerer jo her også. Interessant blogg.

  2. Åhh den så bra ut, den vill jeg seee !
    typisk jente film ? kommer vell egentlig helt ann på jenta det vell 😛 Alle jenter liker ikke akkuratt bare gørr kjederlige, klissete romatniske komedier som du veit slutten på sånn ca før den har beggynnt heller da x)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top