Kampen om achievements!

Jeg har hatt min Xbox 360 en stund nå og har også fått en del spill i samlingen min, noe som jeg er veldig glad for. Jeg bruker ca. 1-to timer hver dag foruten helgene på å spille Xbox 360 og målet er å gjennomføre spillene mine. Men det er en ting jeg sliter med og det er å få mange nok achievements poeng slik at jeg kan begynne å skryte til mine venner. For akkurat nå har jeg rundt 5000 poeng og det er lite. Selv om jeg har mange timer med Burnout Paradise, så tar det søren meg lang tid til å få noen skarve poeng og det gjør meg gal. Hva er det som skal til for å få disse poengene. Vet jo at man faktisk kan få 1000 poeng i hvert spill, men lurer på når disse dukker opp.

Jeg skal nok få flere poeng, men akkurat nå er det langt i mellom de – dessverre. Vær trygg på at jeg kommer sterkt tilbake.

Hvordan ligger du an? Har du mange achievements-poeng?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Kampen om achievements!

  1. sv: Nei off. Føler at jeg ikke har tid til noe for tiden. Det er så mye som skjer på så kort tid, så gleder meg til sommeren når jeg er ferdig med eksamen og slikt. Det blir godt!
    Takk! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top