Er menn udugelige moteguruer?

Selv er jeg en heller dårlig når det kommer til moter for menn og har liksom ikke blitt bitt av bassilen. Selvsagt hadde det vært fristende og sett hva som egentlig finnes og hva jenter liker å se på menn når det kommer til klær. For å få noen hint, så spør jeg dere jenter hva vil dere helst se på menn og hvor kan menn kjøpe sine moter fra. Selv kjenner jeg til Dressmann og Cubus hvor man kan finne klær, men dette er ikke direkte moteklær. Selv om jeg kanskje ikke er en moteløve, så hadde det vært interessant og fått vite hvor man evt. skulle ha dratt for å funnet stilige klær.

Hvordan er vi menn til å kle oss i moteklær. Kunne vi ha vært bedre og blir gutter forlegne når jentene sier i fra eller vil hjelpe å finne flotte moteklær?

Selv kjenner jeg ikke noen som i grunnen følger mennenes moter og skal jeg være helt ærlig tror jeg dette ikke spiller noen rolle heller bare så fremt at jentene gjør det og at vi gutter kan nyte synet av flotte klær på dere jenter.

Madammen min har veldig flott smak og jeg har flere ganger siklet stort over plagg hun har kjøpt seg og presentert for meg. Så da er mitt spørsmål igjen. Vil dere jenter sikle stort over plagg vi menn har på oss eller er det samme hva vi går med?



Ser disse plaggene flotte ut på oss menn eller ville dere ha valgt noe mindre oppdresset?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Er menn udugelige moteguruer?

  1. Ville velgt noe veeldig mye mindre oppdresset.. 😀
    Noen menn er faktisk ganske flinke når det gjeller klær, andre ikke.
    Jeg er ganske dårlig selv når det gjeller klær, følger aldri moten.
    Ha en fin dag videre 🙂

  2. Det er mange menn som er kjempe flinke med klær når det gjelder om hva som passer og sånt…et godt eksempel er Lars Tangen (larstangen.com)
    sv; Takk skal du ha, jeg har litt erfaring med fotografering osv.. 😀

  3. Jeg liker best når guttene ikke har så mye peiling, dere kan ta på det dere selv syntes er fint og det som er behagelig. Det er akkurat det samme jeg gjør (selv om jeg er jente), selv om det er mulig jeg følger noen moter hiver jeg på meg det jeg liker selv uten å tenke over det :- )
    sv: Så koselig kommentar, setter virkelig pris på sånne! :- D Bra du har hatt en fin uke, og satser på at neste uke blir like bra om ikke bedre :- ) Familie hjelper alltid på lykken, merker det var deilig å komme hjem til mor, far og lillebror for helgen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top