Josefine og Jungelskatten for iPad på Youtube!

Jeg elsker utvikleren Krea Medie og deres hengivenhet til barnespill og da spesielt Josefine og Hugo. Disse spillene er utrolig lærerike og sist men ikke minst veldig underholdende for barn i alle aldre. I tillegg passer en god del av spillene godt inn læresammenheng på skolen. Hva er vel mer artig å lære engelsk å spille enn å sitte på en stol og lese fra en bok. Selv holder jeg foredrag om dette for barnehager og skoler om hvordan slike steder skal bli flinkere til å utnytte disse spillene som passer godt inn i læreplanen. Dette spillet passer kanskje ikke så godt inn på skolen, men som underholdning er dette et bra spill. 

I dag har det blitt lagt opp en ny trailer fra Josefine og Jungelskatten som ble lansert til iPad for ikke lenge siden. Ligner dette ikke Mario-spillene så vet ikke jeg. Så har du en iPad og har barn i tillegg, så vil jeg anbefale deg dette flotte barnespillet som jeg er bra sikker på vil fenge fra første sekund!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Josefine og Jungelskatten for iPad på Youtube!

  1. sv: Er helt enig. Skal ikke kjøre meg en tur med båt igjen når jeg vet det kan begynne å lyne.
    Takk for det! 🙂 Ha en kjempefin dag du og!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top