Hardt å være familiefar til fire…!

Selv om overskriften kanskje høres ut som jeg sliter, så var det ikke sånn ment. At man kan bli sliten er noe jeg ikke legger skjul på og da er det godt å kunne legge seg ned å slappe av litt.

Inn i mellom finner vi frem til godstolen eller sofaen og da hender det at jeg og Emil (6 år) gjerne vil hvile litt. Malin (snart 3 måneder på bildet) er også selvskreven opp i godstolen/sofaen mens vi tar en powernap.

Visste du at å ta en powernap er ganske sunt dersom du føler deg sliten. Dette lærte jeg da jeg var i militæret. Da hadde vi kurs i søvnrytmer. Om jeg får en power nap på rundt 15-20 minutter, kan jeg holde meg våken flere timer ekstra selv om jeg natten før ikke sov mange timene.

Hva med deg – sover du noe ekstra utenom den nattlige søvnen eller må du også inne mellom ha en liten powernap?

Nedenfor ser dere meg og Malin (3 måneder for snart tre år siden) hvor begge to sover en liten powernap på sofaen!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Hardt å være familiefar til fire…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top