Bernt Eriks presentasjon…

På min egen profil på Gamereactor har jeg min egen presentasjon av meg og for de av dere som ikke har vært innom profilen min, så har jeg skrevet følgende der…

Fjoråret har vært veldig bra for meg på mange måter med både jobb og aktivieter. Det har skjedd veldig mye. For i april i fjro ble jeg nominert til årets ildsjel på Gullstikka (som er spillenes svar på Oscar Utdelingen). I fjor høst ble jeg nominert til Årets Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og i desember i fjor fikk jeg den beærede Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Det er moro å se at folk liker det jeg gjør og det sørger for at gnisten opprettholdes slik at jeg kan fortsette med mine plaer for spillNorge.

I fjor høst var jeg så heldig å få oppover Il Tempo Gigante til Trøndelagen og Steinkjermartnan sammen med spill-ikonene Super Mario, Hugo og Josefine til vårt spilltelt sammen med NTE. Det var litt av en opplevelse å treffe Remo Caprino og ikke minst Bobbo Strand hvor sistnevnte hadde med seg Il Tempo Gigante. Over 110 000 besøkende fikk med seg bilen og det var en stolt mann som kunne presentere dette på Steinkjermartnan.

Jeg er veldig allsidig og har mange planer på gang som kan bli veldig inndrivende. Dette gjør at gnisten til å fortsette med det jeg gjør er stor. I tillegg til dette har jeg også utdanning som vekter og på fritiden spiller jeg litt fotball.

Gamereactor er vel for meg mitt andre hjem. Her tilbringer jeg mye tid som alt-mulig-mann og er den i Norge som har jobbet lengst i dette gamingmediet. Tenk, det å jobbe med hobbyen er ikke verst og jeg trives enormt med det. For hvem har ikke spilt noe. Nesten alle kan med hånden på hjertet si at de har spilt. Om det er på mobilen, konsollen eller PC-en, så er spilling faktisk en av de største hobbyene i verden. Nylig fikk jeg også jobb som spillekspert for NTB (Norsk Telegrambyrå) og det synes jeg var spennende. Så i tiden fremover er det ikke umulig at du kan lese om ting jeg har sagt i media om spill og da selvsagt i positiv henseende. For spilling er jo en positiv opplevelse på mange måter og det er noe jeg også vil frembringe.

I løpet av året kommer jeg også til å lansere en spillbok hvor jeg blant annet har fått en meget kjent person til å bidra og dette tror jeg vil kunne skape noen overskrifter, men den tid, den glede.

Når det gjelder spillverden så har det skjedd en god del. Jeg har blitt avhengig av Battlefield: Bad Company 2 og StarCraft II og nylig Mafia II. Jeg har hatt mye glede i spill som Blur, Super Mario Galaxy 2, Split/Second Velocity, Command & Conquer 4, Mass Effetc 2, Singularity, Assassin’s Creed 2, Need for Speed Hot Pursuit, DiRT 3, The Witcher 2: Assassins of Kings, Fable III, Crysis 2, Portal 2, Shift 2 Unleashed samt en rekke andre store og små spill.



 er BondeLAN godt i gang med planleggingen av et nytt dataparty og denne gangen for vinterferien 2012. Dette datapartyet kommer til å bli litt annerledes i forhold til hvordan vi har arrangert tidligere, men ånden kommer til å være den samme. Faktisk blir BondeLAN sammenlinget som de tre beste datapartyene i Norge på lik linje med TG og det er jeg veldig stolt over. Så stay tuned for more…

Med det vil jeg si tusen hjertelig takk til dere alle som er med på å gjøre Gamereactor til det flotte mediet det er!

Som dere sikkert vet spiller jeg en del Battlefield 2142 og har spesialisert meg som sniper. Med min Park 52 sniper rifle ligger jeg for øyeblikket (4. juni) på en 43. plass i verden av 107140, har en kill/death ratio på 12.16. I Norge ligger jeg på en 1. plass av 848 spillere. Med Moretti SR4 sniper rifle ligger jeg på en 60. plass i verden av 107481 spillere samt på andre plass i Norge hvor asain har kapret førsteplassen. Målet mitt er nådd med å komme blant de 50 beste i verden med Park 52 sniper riflen. Er ikke så god ellers, men å treffe med sniper-riflene gjør jeg heldigvis!

JEG ER EN NERD OG ER STOLT AV DET!

Om du liker å spille spill eller vil treffe nye venner, så vil jeg uten tvil anbefale www.gamereactor.no. Her kan dere lage deres egen profil, blogge, skrive i hverandres gjestebøker, legge opp bilder, være aktiv i forumet, skrive “shouts” som blir presentert på fremsiden samt masse annet spennende. Velkommen skal dere i alle fall være.  

For de av dere som har iPod/iPhone eller iPad, kan nå laste ned Gamereactor og se hva som skjer i spillverden. Søk opp Gamereactor på AppStore og få et magasin som forteller deg alt om det som skjer i spillverdenen. 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Bernt Eriks presentasjon…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top