All new!

Da er det bare å ønske alle mine lesere en riktig god kommende uke. For da er det mandag og en ny uke er her med nye muligheter. Det kommer til å bli nok en travel uke for min sin del og det blir ikke noe roligere før etter den 20. juni, men man skal vel ikke klage. Bedre å ha mye å gjøre enn ingenting. Det hadde vært værre.

I morgen åpner dørene for E3-messen og det kommer til å flomme over med nyheter fra spillverden. Selv er jeg meet spent på årets E3 og har store forventninger på at denne spillmessen kommer med mye spennende for oss som gamer. Ellers jobber jeg for tiden med ved på fritiden. For har en del ved som skal kappes, klyves og stables. Dette gjør ikke av seg selv og har satt meg om mål å bli ferdig innen utgangen av denne måneden.


Her er et bilde fra et av spillene jeg gleder meg mye til og som jeg håper på å få høre mer om på årets E3-messe!

Ellers har helgen vært kjempefin og har kost meg godt sammen med familien min. Vi har spilt spill, vært ute og hatt besøk av slekt til madammen. En innholdsrik helg på mange måter.

Fra og med i morgen kan det bli en stor bankstreik her i landet og da gjelder å ha kontanter om man skal handle. For alle banker vil i verste fall gå ut i streik om ikke partene blir enige i dag. Det vil si at vi ikke får til å bruke minibankkortet slik vi som oftest gjør. Så det vil med andre ord si at man bør ta ut noen kontanter i løpet av dagen for å sikre seg litt om streiken blir et faktum.

Hva er dine planer for denne uken? Er det noe du gleder deg til i denne uken?


Her er Malin fra vår siste fisketur forrige helg!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “All new!

  1. Gleder meg til torsdag kveld, da er det helg :p Denne streiken er ikke så kult. Satser på de har spart litt til meg også alle de som har gått berserk i dag. Ha en strålende uke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top