Vinn filmen I Am Number Four og hettegenser!

Som jeg har lovt, så vil det bli en del konkurranser her på bloggen min og hvor du kan vinne forskjellige fete premier. I denne konkurransen kan du faktisk vinne filmen I Am Number Four på DVD i tillegg til en meget stilig hettegenser fra filmen samt t-skjorte. Alt du skal gjøre er å svare riktig på spørsmålet nedenfor og du er med i trekningen av premiene. Faktisk trekker jeg ut tre heldige vinnere denne gangen så her er det bare å kaste seg i rundt og bli med.

D.J. Caruso (“Eagle Eye,” “Disturbia”) har regien i denne spenningsfylte filmen om en helt usedvanlig ung mann, John Smith (Alex Pettyfer), som er på flukt, jaget av nådeløse fiender sendt for å ta hans liv. John bytter identitet og flytter fra by til by med sin vokter Henri (Timothy Olyphant), og er alltid den nye gutten helt uten bånd til sin fortid. I den lille Ohio-byen som er hans nye hjem, møter John uventede opplevelser som forandrer hans liv fullstendig: hans første kjærlighet (Dianna Agron), mektige nye ferdigheter og kontakt med andre som har samme utrolige skjebne.

Filmen lanseres på Blu-ray og DVD den 13. juli her i Norge.

Så her er mitt spørsmål om filmen:

Hvilket terningkast ga publikum denne filmen i gjennomsnitt?

a) Tre

b) Fire

c) Fem


Send svaret til [email protected] og merk besvarelsen med I Am Number Four. Ekstra sjanse for å vinne har du om du liker fansiden til bloggen min på Facebook! Gjør du det så trekker jeg følgende;

1. premie: DVD + dødsstilig hettegenser

2. premie: DVD + t-skjorte

3. premie: DVD


Ønsker du mer info om filmen, så finner du dette HER!

Vinneren trekkes den 7. august!

Lykke til!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Vinn filmen I Am Number Four og hettegenser!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top