Vinn filmen Never Let Me Go på Blu-ray og DVD!

Konkurranser er noe alle liker og de konkurransene jeg har kjørt på bloggen min har blitt veldig godt mottatt med mange deltakere og det liker jeg godt. For er det noe jeg elsker å kjøre så er det nettopp konkurranser og i dag kan jeg by på en ny konkurranse. Denne gangen kan du vinne filmen Never Let Me Go, vinner av The British Independent Film Award, med Keira Knightly i hovedrollen og er ikke det litt av en godbit så vet ikke jeg.

Hailsham, en noe usedvanlig kostskole på den idylliske engelske landsbygden. Barn av samfunnets tapere plasseres der kun for å fostres opp til å bli bærekraftige organdonorer straks de entrer voksen alder. Vi følger tre av barna inn i de voksnes rekker på veien mot et tilsynelatende normalisert liv i påvente av at det blir deres tur til å innkalles til sin første operasjon.

Ekstramateriell: The Secrets of Never Let Me Go, Mark Romanek’s On‐Set Photography, Tommy’s
Art, National Donor Programme & Hailsham Campaign Graphics, Theatrical Trailer.

Filmen slippes på Blu-ray (som også inneholder DVD-versjonen) og om du vet svaret på spørsmålet nedenfor, så send meg en mail (merk mailen med Never let me go) med svaret og du er med i trekningen av denne filmen.

Hvilken sjanger er filmen?

a) Drama

b) Action

c) Thriller



Send svaret ditt på mail til [email protected] og merk mailen med Never let me go, så kan det være du som vinner filmen.

Gjerne også lik FB-siden til bloggen min!

Ønsker du mer info om filmen, så kan du sjekke det ut på SF Norge offisielle nettside!

Vinneren trekkes 7. august!

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Vinn filmen Never Let Me Go på Blu-ray og DVD!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top