Vinn Big Mommas Like father, Like Son på DVD/Blu-ray!

Jeg elsker konkurranser og jeg elsker å legge opp konkurranser for dere trofaste lesere av bloggen min. I denne konkurransen kan dere vinne komedien Big Mommas Like father, Like Son som ble sluppet for salg den 27. juli, det vil si for to dager siden. For at du skal være med i trekningen, skal du svare på et enkelt spørsmål og sende meg svaret på mail og vips kan det hende det er du som finner en overraskelse i postenkassen din i løpet av august.

Her er fakta om denne filmen:

Gi plass for mer latter, mer moro … mer Momma! Martin Lawrence er tilbake i sin største og
mest hysteriske komedierolle som den sleivkjefta sørstatsbestemoren Big Momma, med hauger
av latterlige triks i ermet. Utgivelsen inneholder dvd‐versjon av filmen på egen disc.

FBI‐agent Malcolm Turner (Lawrence) og stesønnen Trent (Brandon T. Jackson) må gjemme seg på
en artistskole for jenter fordi Trent har vært vitne til et drap. Malcolm må fakke skurkene. Samtidig
sliter han med å avverge de romantiske tilnærmelsene til skolens sprø vaktmester, som snart vil
finne ut at Big Momma er for mye kvinnfolk for ham!

Utgivelsen inneholder både kinoversjon og forlenget versjon av filmen.
Ekstramateriell: Audio Commentary by Director, Producer and Actors Brandon T. Jackson, Jessica
Lucas and Portia Doubleday, Deleted, Scenes Song and Dance: Momma Style, Bigger Busts
Countdown, Gag Reel, “Baby You Know” Music Video, “Lyrical Miracle” Extended Music Video.

Her er spørsmålet som må besvares;

Hvor lang er filmen i minutter?

a) 96

b) 103

c) 107

Svaret sender du på mail til [email protected] med overskrift Big Mommas.

Om du vil vite mer om filmen, så kan du klikke deg inn på SF Norges offisielle nettside!

Vinneren trekkes 14. august!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Vinn Big Mommas Like father, Like Son på DVD/Blu-ray!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top