Hvem vant Black Swan på DVD eller Blu-ray?

Da har konkurranseprogrammet mitt funnet frem til en vinner av min store Black Swan konkurranse og hvor dere kunne vinne filmen på enten Blu-ray eller DVD. At dette var en populær konkurranse var ikke å overdrive. For jeg fikk inn utrolig mange svar og det synes jeg er veldig artig og det beste av alt, det var kun 11% av dere som svarte feil noe som jeg synes er lite.

Det er min store glede å kunne presentere vinneren av denne konkurransen og den heldige som svarte riktig på spørsmålet var Ane Marie Sletten. Hun svarte c) 108 minutter som også er riktig svar.

GRATULERER SÅ MYE ANE MARIE!

For de av dere som ikke vant denne gangen, fortvil ikke! Om ikke lenge vil jeg trekke vinneren av Gullivers Reise. I tillegg kan dere fortsatt delta på en rekke konkurranser hvor dere kan vinne mange fete premier. Så sjekk ut bloggen min og delta da vel!

Lykke til!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hvem vant Black Swan på DVD eller Blu-ray?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top