Trekant – alle har jo sex!

En serie som fikk mye oppmerksomhet var uten tvil Trekant som gikk på NRK3 i fjor og reprise tidligere i år. Det har lenge ligget i kortene at dette programmet ville få en oppfølgerserie og slik ble det. I dag kan vi lese litt om personene som skal være med. Her får de testet sine seksuelle tabuer på mange forskjellige måter. Forrige sesong med Trekant fikk to jenter og en gutt (Marie, Pia og Thomas) prøve seg. I denne kommende sesongen av denne populære programserien, så finner vi to gutter og en jente (Benjamin Silseth, Even Jørs og Johanna Zamble).

De skal i denne sesongen settes på nye prøver hvor de må teste ut sine seksuelle lyster og jeg regner med mang en rødmende opplevelse for disse tre. Jeg gleder meg i alle fall og er litt spent på hvordan de nye hovedpersonene takler oppgaven i et slikt program.

Her kan du lese mer om de tre personene som må ut i liden!

Kommer du til å se Trekant når det nå starter opp i senhøst og så du forrige sesong av programmet?  

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Trekant – alle har jo sex!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top