Vet du hva Battle Buds er?

 

Turtle Beach kommer her med noe nytt som jeg i mitt 46 år lange liv ikke har sett før og det er øreplugger med en utestående mikrofon fra den ene ørepluggen. Turtle Beach har det litt med å bryte grenser og det gjør de med deres Battle Buds som ørepluggene har til navn. Kan innrømme at jeg synes at disse ørepluggene ser spennende ut og spesielt med mikrofonen som stikker ut på siden av kinnet. 

 

 

Battle Buds er øreplugger med en mikrofon som gir krystallklar stemme til de du snakker med. Når man ikke spiller eller vil snakke med noen så kan mikrofonen enkelt kobles fra. Men om du skal snakke i chatteprogram så vil Battle Buds funke som en drøm om det er skype, Discord, Snapchat eller hva du enn bruker. I tillegg har Battle Buds 10mm høyttalere som leverer full-range lyd, samt en standard 3,5 mm tilkobling for å sikre kompatibilitet med nesten alle mobile enheter, Nintendo Switch, Xbox One, PS4 og PC. Battle Buds kommer med to fargekombinasjoner – lyse hvite med turkis farge eller svart med sølv farge. Det beste med disse er at de allerede i dag er tilgjengelig for salg. Løp og kjøp. 

 

Om du vil vite mer så gå inn på nettsiden til Turtle Beach

Hva synes du om disse lekkerbiskene? Er dette noe du ville ha kjøpt deg for gamingen? 

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top