Gratis profesjonell fotografering hos Studio OttoD!

 

I det siste har du sikkert fått med deg alle lovordene om Studio Otto D i mine kanaler. Jeg er virkelig imponert over hva Otto Dehli har klart å få til her på Orkanger og Nerøra. I ett og samme bygg har han både fotostudio, kino og kiosk i tillegg til flipperspill, bilbane med radiostyrte biler, kaste store dartpiler på Bart Simpson pluss masse annet man kan gjøre. En annen ting som Otto Dehli har spesialisert seg på er å arrangere bursdagsselskaper og dette har blitt populært hvor flere og flere vil ha bursdagsselskapet der.

Gratis kino er det på lørdager og da sendes masse animasjonsfilmer som passer ung som gammel. I kiosken kan man kjøpe popkorn, brus og annet godteri til filmen. Kinoforestillingen begynner å bli mer og mer populær og det er supert synes jeg. Spesielt når man satser så mye som Otto har gjort. 

Nå og ut april er det gratis fotografering og her er Otto virkelig i sitt ess og tar meget, meget gode bilder. Tilbudet om gratis fotografering gjelder for ung som gammel. Selv vil jeg høre om det er mulig for meg og min familie om å få tatt noen bilder spesielt med tanke på de unike bakgrunnene som finnes. Med andre ord Studio Otto D har mye spennende og det beste av alt, det finnes her på Orkanger og Nerøra. For oss som bor et bitte lite steinkast så er dette helt fantastisk og vi benytter oss godt av tilbudet som finnes her i nabolaget. 

Her er noen bilder Otto Dehli har tatt og kan nok mer enn gjerne si at dette ser meget, meget bra ut. Er dette et tilbud du kunne tenkte deg og benyttet deg av? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top