…og da drar jeg…!

…til Oslo i morgen. Jeg skal til Tigerstaden og gjøre den utrygg. Det kommer til å bli en hard dag med masse løping, svetting og ikke minst prating. Gleder meg som bare det og ser frem til å møte mine mange venner som jeg jobber med.

Jeg må stå opp klokken 02:30 i natt. For jeg må dra senest fra Snåsa i 03:30. For flyet mitt går fra Trondheim Lufthavn klokken 06:30. Så lander jeg i Oslo klokken 07:35. Der venter jeg litt på min kollega Morten Reichel før vi leier en bil og kjøre rett inn til Oslo.

Hjemme i morgen kveld er jeg rundt ti-tiden. Selv om jeg vet at det kommer til å bli en hard dag, så gleder jeg meg til å møte både Morten, kanskje gjengen på kontoret til Gamereactor og mange av mine kunder. Det skal bli skøy!

Ikke føl dere for trygge dere som bor i sør, for i morgen kommer jeg…

Hva har du for planer i helgen? Blir det spilling av f.eks. Deus Ex: Human Revolution? Jeg skal ta det med ro og slappe av, for neste uke kommer til å bli enda travlere enn denne og da gjelder det å ha slappet av før den starter…

Skal du kjøpe Battlefield 3 og til hvilken plattform? Her er et klipp som en blodfan av Battlefield 3 har lagd!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “…og da drar jeg…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top