Konkurranse – Gamereactor: Vinn kinobilletter, Taken og 22 Bullets på DVD!

Som mange av dere trofaste lesere har fått med dere så elsker jeg konkurranser. Bare det å vite at den som vinner blir kjempeglad er gnisten som får meg til å arrangere konkurranser i hytt og gevær. I dag har jeg lagt opp en ny konkurranse på Gamereactor og denne gangen for den kommende filmen Colombiana (Fra skaperne av Taken) som har kinopremiere her i landet 9. september. Det vil med andre ord si, nå til helgen.

Hva kan man så vinne i konkurransen på Gamereactor. Jo, nå skal du høre. I premiepotten denne gangen kan du vinne kinobilletter til Colombiana samt de actionspekkede filmene Taken og 22 Bullets på DVD. Jeg har sett filmen Taken og det er i mine øyne av de beste actionfilmene jeg har sett og vil uten tvil anbefale den. Derfor om du så ønsker deg denne filmen, så kast deg i rundt og klikk inn på KONKURRANSESIDEN til Gamereactor og delta. Kanskje er det du som vinner både kinobiletter og DVD-filmene?

Stor Colombiana konkurranse!




Om du vil vite mer om actionfilmen Colombiana, så klikk deg inn HER

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top