Sorry For Everything…

Selv om jeg sikkert bør si “sorry” til ett eller annet, så er det ikke helt det jeg tenker på denne gangen, men en låt fra en av mine yndlingsgrupper, nemlig Dead by April. De har en låt som heter “Sorry for Everything” og den sitter jeg for øyeblikket og hører på. Låta er herlig, rett og slett.

Da jeg var DJ for noen år tilbake (kalte meg DJ Lionheart og senere DJ Silence) så ble jeg vant til mye forskjellige musikk og på den tiden brukte jeg mye penger på musikk. Hadde faktisk over 1000 CD-plater med musikk og jeg hadde anlegg, black light, skikkelig løpelys som var musikkstyrt. Jeg spilte f.eks. oppvarmingsmusikk foran en konsert til Di Derre (da det kom med platen kvinner og klær som du måtte forandre til Jenter og Sånn). Som oftest var det stor stemning på dansegulvet og det som kjennetegnet meg som DJ var at jeg spilte mye forskjellig og ikke kun trance og disco. Derfor var jeg også veldig populær og fikk mange oppdrag rundt omkring i trøndelagen. Det var tider det.

nyter jeg kun musikk på PC-en, iPod-en, MP3-avspillerne mine samt at jeg har gjort om samlingen min til MP3 og som jeg nå sitter og mimrer etter.

Liker du Dead by April og hvilken låte liker du best av denne gruppen?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Sorry For Everything…

  1. Sykt bra låt, hører faktisk ganske mye på Dead by April, men har ikke hørt låten. Sykt bra sang, takk for at du “viste” meg den! 🙂

  2. Jaa, liker dead by april – men tror ikke jeg har en favoritt egentlig (:
    sv; Men det hørtes da ut som et kjekt sted å bo (: Jeg bor vel rundt 5-6 mil unna Oslo og 10 mil unna Charlottenberg, hihi – så får ikke klage jeg heller 😀 (også har vi jo et stort kjøpesenter i nærheten av Gardermoen som bare er 20 min unna.) Så vi bor vel begge på landet men også halvveis sentralt 😀
    Tusen hjertlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top