Hva venter du på?

Okei da sjø, vi venter bitte litt, men bare til i morgen! For da slippes nemlig et av høsten store spill til Xbox 360 og som jeg tror kommer til å selge bra i tiden fremover. Spillet jeg tenker på er Gears of War 3. Ikke bare er det en stor dag for fansen, men i morgen har jeg faktisk bursdag også. Det vil si dobbel så artig med andre ord.

Gears of War 3 utvikles som vanlig av Epic Games og noe de snart har gjort i en mannsalder med denne serien. Det første spillet ble også sluppet til PC, mens spill nummer to kom aldri så langt. Synd er det, for jeg elsker å spille slike spill på PC hvor jeg kan skru opp grafikken og effektene på maks samt spille med mus og tastatur. Selvsagt kan jeg spille med gamepad, men ser da mer ut som en hodeløs høne som løper frem og tilbake uten å treffe fiendene som hoper seg opp fremfor meg.

Er du på jakt etter et skikkelig actionspill, ja så trenger du ikke å lete lenge, for i morgen kommer nemlig et slikt spill som jeg er bra sikker på du kommer til elske om du går for det. Masse action, god historie, fete våpen og mange heftige kamper er noe av det du får oppleve i Gears of War 3.

Dette er hva Gamereactor og redaktøren kristian Nymoen innleder omtalen sin med;
Gears of War er større, vakrere og mer spektakulært enn noensinne, og selv ikke en pinlig svak historie og få overraskelser kan hindre meg å anbefale dette.

Hele omtalen av Gears of War 3 kan du lese på Gamereactor hvor det også får en meget god score!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top