Daniel har fått prøvd seg som nattens konge, nemlig Batman!

Jeg er utrolig glad for å kunne få besøk av andre venner her på bloggen og en av mine venner er Daniel Fossum. Han som meg er en gamer eller spillentusiast som vi også kan kalle oss. Daniel liker stort sett alt av spill og har prøvd det meste. I dag har Daniel fått lov til å kapre bloggen min med en tekst som beskriver opplevelsene han hadde med spillet Batman: Arkham Knight

Daniel skriver;
Da jeg fikk beskjed om å anmelde Batman Arkham Knight tenkte jeg at dette kommer til å gå rett vest. Det hadde jeg selvfølgelig helt rett i, og resultatet ligger nedunder. Det skal sies før det braker løs at jeg IKKE har spilt noen Batman spill før, ei har jeg sett alle Batman filmene. Nå som det er luftet går vi videre til selve anmeldelsen.

Det er ikke noen spoilers om plotet til spillet i denne anmeldelsen i tilfelle om du ikke har fått gjennomført det.

I Batman: Arkham Knight befinner man seg i en dyster setting, der hele Arkham City har blitt evakuert på grunn av frykten for at Scarecrow skal slippe sin nye toksine ut over byen og skape ødeleggelse og kaos. Det er selvfølgelig kun en person i Arkham City som kan stoppe dette fra å skje, nemlig Batman. Gjennom spillet gjør du diverse oppdrag for å finne bevis, som igjen fører deg nærmere til Scarecrow.

Spillet kan virke noe komplisert da det er en hel haug med ting og informasjon i starten. Først må man lære seg the basics, som å gå, og hvordan man fighter fiender. Deretter blir man plassert i Batmobilen, og etter ett par krasj får man dreisen på kjøringa også. Ellers har spillet ett oppgraderingssytem der du får poeng etter utførte oppdrag og sideoppdrag som du kan bruke til å oppgradere Batman og utstyret hans.

Spiller er utviklet av Rocksteady Studios som forøvrig har utviklet Batmang Arkham Asylum og Arkham city. Jeg må si etter å ha spilt spillet bare noen få timer at jeg er veldig imponert over hva Rocksteady Studios har fått til. Ikke bare ser spillet fantastisk ut med Unreal Engine 3, men det har en imponerende story line med timevis av «bataction» og batmissions. Så om du liker Batman, eller har en svakhet for spill med god story og flere timer med gameplay er Batman Arkham Knight midt i blinken for deg!

Arkham knight ble utgitt 23. juni og kommer til PC (om ikke lenge)

Selv gleder jeg meg stort til spillet kommer til PC og håper på å kunne skrive litt om det her i bloggen og da på bakgrunn etter mine opplevelser. For jeg er og blir en PC-spiller og liker meg best med mus og tastatur. Da er jeg i mitt rette element. Kommer også til å lage videoer basert på spillingen min og som jeg igjen legger ut på Youtube-kanalen min som dere finner HER!

#batmanarkhamknight #rocksteadystudio #batman #warnerbrosinteractive #warnerbros #actiongame #action #game #gammernsgamerkanal #xboxone #gamer #gaming #pcgamer #pcgaming #lovegaming #sponsetav #intel #kingstontechnology #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster #qpad #sony #videogame #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top