Har du fått med deg Gammerns Gamerkanal?

Ikke, da må du det vet du! I alle fall, jeg har mekket meg min egen gamerkanal på Youtube og på denne kanalen vil du kunne se klipp på hva jeg bruker tiden på fremfor skjermen. Her spilles det alt fra Cities Skylines, Mario Kart 8, The Witcher 3, Battlefield 3, Euro Truck Simulator 2, Kholat, Project CARS, Heroes of the Storm til mange andre spill. I tillegg vil jeg også filme litt unboxing, det vil si produkter som jeg får inn. 

Jeg spiller også sammen med mine barn og setter stor pris på det. Spesielt Mario Kart 8 er et spil som vi har mye moro sammen med og her har jeg lagt opp flere klipp fra spillingen sammen med barna. 

Om du nå synes dette høres spennende ut, så håper jeg du vil følge meg og mine krumspring som en gammel gamer jeg er…ehh!

Her er et klipp fra Gammerns Gamerkanal!

Hva synes du?

 

#gammernsgamerkanal #youtube #gamer #pcgamer #pcgaming #pc #gaming #lovegaming #spillersunt #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #hyperx #benq #coolermaster #youtuber 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Har du fått med deg Gammerns Gamerkanal?

  1. Morsomt at det ikke er bare jeg som er en gammel gamer 😀 du burde spille world of tanks, der er det ganske mange som er 30 år og oppover. min sønn spiller world of tanks blitz på nettbrett og er knall god. jeg holder meg til pc versjonen 🙂

  2. Bjørnar Berntsen: Hehe 🙂 Herlig at vi er flere 😛 Ikke noe er bedre enn det 🙂

    Forresten, så har jeg prøvd World of Thanks og det var ikke så ille spill det. Så en får se med fremtiden 😉

    Hvilke andre spill liker du? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top