Herremingud, dette blir bra!

Bethesda Softworks har fått gamerhjertet til å slå ekstra hardt. Spesielt etter presentasjonen av Fallout 4. Fallout-serien har høstet gode kritikker og en hel verden venter nå på fireren i serien. Faktisk er det flere som har foreslått å utsette ferien til spillet lanseres 10. november til PC, Playstation 4 og Xbox One i år, bare for å få mest mulig tid med det. Det skjønner jeg godt, spesielt med tanke på at utvikleren Bethesda Softworks lover oss en enorm verden fylt med spennende innhold. 

Etter å ha sett traileren fra spillet så er jeg i syvende himmel og gleder meg stort til spillet dukker opp i november. Ikke bare kommer jeg til å bosette meg med dataen, men jeg kommer garantert til å drømme om Fallout 4 lang lang tid etter lanseringen. Har en tendens til å gjøre det, spesielt om det er spill som virkelig får meg hekta. 

Her er i alle fall traileren og litt info om spillet;
* Freedom and Liberty!: Do whatever you want in a massive open world with hundreds of locations, characters, and quests. Join multiple factions vying for power or go it alone, the choices are all yours.
* You?re S.P.E.C.I.A.L!: Be whoever you want with the S.P.E.C.I.A.L. character system. From a Power Armored soldier to the charismatic smooth talker, you can choose from hundreds of Perks and develop your own playstyle.
* Super Deluxe Pixels!: An all-new next generation graphics and lighting engine brings to life the world of Fallout like never before. From the blasted forests of the Commonwealth to the ruins of Boston, every location is packed with dynamic detail.
* Violence and V.A.T.S.!: Intense first or third person combat can also be slowed down with the new dynamic Vault-Tec Assisted Targeting System (V.A.T.S) that lets you choose your attacks and enjoy cinematic carnage.
* Collect and Build!: Collect, upgrade, and build thousands of items in the most advanced crafting system ever. Weapons, armor, chemicals, and food are just the beginning – you can even build and manage entire settlements.

Flere som gleder seg til spillet?

#fallout4 #Bethesda Softworks #e3 #pc #nuclearwar #loveit #lovegaming #pcgamer #pcgaming #pc #gaming #gamer #action #actionadventure #sponsoredby #intel #kingston #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top