Betatest av Might & Magic: Heroes VII – Lovende spill!

Jeg har alltid vært fan av Might & Magic-serien eller Heroes of Might & Magic som den også har blitt kalt. Jeg digger turn-by-turn spill og hvor man må være veldig taktisk om man skal klare spillet. Da jeg på mail fikk en betanøkkel fra Ubisoft på det kommende Might & Magic: Heroes VII ble jeg jublende glad. Jeg har fulgt med på spillet og gledet meg til det skulle lanseres. Nå får jeg altså en smakebit på hva jeg har i vente og etter litt spilling, er jeg i syvende himmelriket. Dette lover utrolig godt. 

Nedenfor har jeg lagt opp en video fra mine første minutter med Might & Magic: Heroes VII og jeg håper du liker det. Spillet skal etter planen lanseres til PC den 29. september. 

Er du fan av slike spill og hva synes du om det du hittil har sett i klippet?

#might&magic #heroes7 #ubisoft #turnbyturn #strategy #letsplay #gameplay #gammernsgamerkanal #lovegaming #pcgamer #pcgaming #pc #gamer #gaming #betatest #beta #sponsetav #intel #kingstontechnology #gigabyte #hyperx #benq #cooldermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top