Endelig er nettsiden oppe!

Endelig! Etter å ha ventet i flere måneder er nå omsider nettsiden til klanen min Trønderbataljonen oppe. Fra den vi hadde tidligere og til denne nettsiden har det skjedd store forandringer. Nettsiden i dag er mye mer proff og passer veldig godt til Battlefield-klanen jeg har vært i mange år nå.

Om du føler interessen kommer snikende, så kan du finne nettsiden her -> Tronderbataljonen.com

Hva synes du om nettsiden? Spiller du i noen klan eller kunne du ha tenkt deg det? Hvilke onlinespill liker du å spille?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Endelig er nettsiden oppe!

  1. Hei 🙂
    Kjekk side det der, men bare husk at det må inkluderes “www.” når dere skriver inn adressen. Funker ikke uten det enda. 😉 Men det kan sikkert lett fikses…
    😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top