Tjen penger på dagen, vinn mer på natten!

 

Det er flere spill som lanseres utover høsten som jeg ser frem til. Ett av spillene er uten tvil Need for Speed Heat som utvikles av svenske Ghost Games. Under årets spillmesse Gamescom har denne svenske gjengen sammen med EA gitt ut en flunkende ny trailer fra spillet som viser litt gameplay. I kjent stil vil det selvsagt være mulig å modifisere bilene du anskaffer deg og nytt av året er at du også kan modifisere utseende med klær o.l.

 

 

Etter å ha sett gameplaytraileren så ser jeg fort at spillet fortsatt baserer seg på ren og skjær arcadekjøring. Det vil si, skader med mer forekommer ikke på bilene selv om du kjører som en fjott. Kun noen små kosmetiske ødeleggelser kan sees på bilene. Disse ødeleggelsene har ikke har ingen praktisk betydning og får ingen følger for kjøringen din. Derfor kan man heller ikke sammenligne med f.eks. spill som Forza Horizon som er semisimulator mens Forza Motorsport og Gran Turismo er simulatorer. 

 

 

Er du på utkikk etter et skikkelig arcade racingspill så kan Need for Speed Heat være noe for deg. Jeg ser frem til det og gleder meg til å kunne cruise rundt med de heftigste bilene du kan tenke deg. Her kan du være ensom ulv eller spille på lag sammen med dine venner. Alt er i alle fall tilrettelagt for masse spennende kjøring og hvor politiet lurer bak hver eneste sving. Her prøver lovens lange arm og gjøre livet surt for deg. 

 

 

Need for Speed Heat lanseres til konsoll (foruten Nintendo Switch) og PC den 8. november

 

Flere som gleder seg eller er det andre bilspill som heller frister?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top