Ære være…

…min venn og en tro ambasadør til Trønderbataljonen, Kim “Tussi” Røstenskar. Jeg har i en god stund nå spilt sammen med Kim i Battlefield 3 og Battlefield 4. Han har vært en bauta i Trønderbataljonen og gjort veldig mye bra for communitiet. Det siste sprellet fra godeste og snilleste Kim er at han har leid hele seks Battlefield 4-servere i Trønderbataljonens navn. 

Om du nå føler for å spille sammen med oss på våre TB-servere, så finner du dem her;

Trønderbataljonen – Public 1 Conquest Large 32p (hvor 2 er commander)

Trønderbataljonen – Public 2 TM/Defuse 18p

Trønderbataljonen – Public 3 Rush 32p (hvor 2 er commander)

Trønderbataljonen – Public 4 Domination 16p

Trønderbataljonen – Public 5 Obliteration 18p

Trønderbataljonen – Public 6 Rush Inf Only 16p

 

Jeg kommer til å spille masse på disse servere i tiden fremover og kanskje er det deg jeg spiller i mot! 

Spiller du Battlefield 4?

Kim, min gode venn – tar av meg hatten for dette og kårer deg til årets ambasadør for Trønderbataljonen!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Ære være…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top