Skuffet!

Å bli skuffet er noe som skjer fra tid til annen. Heldigvis er det av sjeldenhetene og ikke ofte det skjer, men når det først skjer så kan det virkelig påvirke en.

Vi som spiller kan også bli skuffet, spesielt om det spillet man har ventet på ikke oppfyller de forventningene man har satt seg. For et spill koster tross alt fra 400 til 600 kroner og for noen er dette mye penger. Da er det trist om det spillet man nettopp har brukt sine dypt oppsparte penger på kanskje ikke er så bra som først håpet.

Med at jeg tar opp dette temaet i en blogg, så ble jeg faktisk litt skuffet her om dagen. Ikke av et fullstendig ferdig spill, men betaen av Battlefield 3. For selv om jeg er meget stor fan av Battlefield-serien og har vært det siden Battlefield 1942 blr lansert, så innfridde ikke betaen av BF3 slik jeg hadde håpet.

Selvsagt kan det komme av at det brettet som var valgt, Operation Metro ikke var det beste, men at det også inneholdt en del bugs m.m. Skal jeg være helt ærlig, så var faktisk betatesten av Battlefield: Bad Company 2 med brettet Port Valdez mange ganger bedre og hadde mye mindre bugs og bedre flyt. Betaen til BF3 kjentes virkelig uferdig ut og førte til mer irritasjon enn glede med å spille. Følte du det samme med betaen eller synes du den var helt grei?

Når sant skal sies, så gleder jeg meg fortsatt like stort til Battlefield 3 dukker opp om nøyaktig 8 dager fra i dag av og jeg kjenner sommerfuglene begynner å svirre forvirret i magen av ren spenning på hvordan spillet er. Jeg gleder meg stort til enspillerdelen og den biten jeg kommer til å bruke mest tid på, nemlig flerspillerdelen hvor jeg håper på å kunne få spilt sammen med mange av dere.

Har du noen gang blitt skuffet av et spill som du har brukt dine dyrebare penger på? Når ble du sist skuffet? Ble du skuffet over betatesten av BF3 og førte den skuffelsen til at du er mer skeptisk til spillet i sin helhet? Har du blitt skuffet over andre ting du har kjøpt som ikke har levd opp til forventningene?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Skuffet!

  1. såklart det er mange bugs der.. det er jo en beta, det er derfor mann har beta, for å finne bugs slik at de kan forbedre spillet og fjerne evt. ubehageligheter med det. Beta er først og fremst en test av spillet. beta spill kommer ikke ut for å more oss, men for å kunne hjelpe til å lage ett spill som senere skal more oss.

  2. arne: Jepp, blir nok PC ja 🙂
    bjarne: Stemmer det, men mener dog at DICE kunne f.eks. ha valgt et annet brett enn det de valgte samt at betatesten til Battlefield: Bad Company 2 (som jeg skriver i bloggen) var bedre enn denne til BF3. Jeg kan nok eller si at jeg gleder meg sinnsykt til spillet tross i en liten skuffelse i betaen og jeg vet at DICE kommer til å servere oss et stort spill som kommer til å få oss sittende på timesvis. Jeg er og blir en stor BF-fan. Har du noen gang blitt skuffet over spill du har kjøpt bjarne?

  3. BF3 blir nokk ikke like stort som CS:GO! Men jeg gleder meg til bf3
    Men hvordan er det med compo i bf3 ?:P

  4. Å kjøre compo i Battlefield 3 kommer til å gå flawless og sørger for at man kan kjøre store turneringer i spillet 🙂 ARtig å lese at du også gleder deg til spillet. Vi må prøve å få spilt sammen da 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top