Jul

Jeg gir søren meg opp!

Okei da! Det høres kanskje litt drastisk ut, men jeg gir vel ikke opp. Jeg har bare ikke fått blogget noe i det siste og har slitt med altfor mye å gjøre. Det er travelt i jobben, mye som skjer på hjemmefronten og det nærmer seg jul med stormskritt. Dette har ført til svært lite blogging. Nå håper jeg bare at det blir litt mindre å gjøre i tiden fremover, for akkurat nå er jeg helt overkjørt. I tillegg har Battlefield 3 blitt lansert (27. oktober) og jeg har blitt en slave til spillet og bruker mye av fritiden min til dette spillet (noe dere som spiller Battlefield 3 skjønner godt).  



Selvsagt
har jeg mye å blogge om så det er ikke problemet og bloggene vil garantert komme. Det lover jeg! Tenk, nå nærmer det seg advent også. Den 27. november skal vi søren meg henge opp julestjernen. Jeg har faktisk startet med å synge julesanger før leggetid til barna. Kan ikke tro det er mulig. Synes ikke det er lenge siden vi gjorde det og gikk og gledet oss til jul. I tiden fremover blir det også mange julebord og kanskje blir det snø slik at man kan finne frem skiene. Har lovt meg selv at jeg skal prøve å gå mer på ski i år enn det jeg har gjort tidligere. For å gå på ski er jo moro.


Her er et bilde av Markus etter endt forestilling “Fjøsnisser i juleknipe” i fjor like før jul på Vinje Skole, Snåsa.

Så hvordan har tiden deres vært? Er det spesielle ting som har tatt mye av din tid? Venter du på julen og hva er det beste med tiden før jul hos deg?


En gitarkake dama mi lagde i november i fjor til et storselskap!

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top