I hate cheaters!

Jepp, det gjør jeg og ingen får meg til å rikke meg bort fra denne meningen. For gjennom mange år med Battlefield 3, har jeg spilt flere hundre timer og nesten hver kveld jeg logger meg på Battlefield 3, så opplever jeg en eller annen nooben som bruker juks for å få kills. Da koker det over hos meg og om du ikke har hørt meg banne før, så gjør jeg det til gangs. Da kommer mange grove gloser som perler på en snor. For er det noe jeg hater så er det nettopp de som jukser i form av wallhacks m.m. Disse burde brennes for å ødelegge for oss ærlige spillere som jobber hardt for å få til en bra k/d. Så kommer en jypling og jukser som igjen fucker til hele spillingen.

At DICE nå virkelig slår på stortromma for å få sendt juksere på hodet ut av Battlefield 3 med å banne spillere, er som søt musikk i mine ører. Jeg jubler høyt her jeg sitter. Dessverre har jeg en anelse at DICE kanskje er litt for strenge når de banner enkelte spillere. For en nær venn av meg, Jon Isak ble for et par dager siden bannet fra spillet og nå kommer han seg ikke inn på verken Origin eller Battlelog. Faktisk ble han tatt for hacking av DICE og etter å spilt sammen med kompisen min siden Battlefield 2-tiden, så synes jeg dette er merkelig. Ingen av de mange hundre gangene jeg har spilt sammen med han, har jeg opplevd at han har jukset og føler dette som nærmest overtramp fra DICE sin side. Nå har Jon Isak sendt mail til gjengen i DICE og forklart sin uskyldighet noe jeg også tror på.

Er veldig spent på om han får noe gehør og at kontoen hans på Battlelog blir åpnet igjen. Savner å spille sammen med han!

Her er nyheten på Gamereactor om at DICE er på krigsstien etter de som jukser!

En jukser som fikk 132-2 i k/d!

Har du opplevd juksing i spill og hva er den mest håpløse episoden du har opplevd? Har du opplevd juksere i Battlefield 3 og i så fall hvor ofte? Hva mener du er den beste straffen en som jukser burde få?

Bilde: Tror ikke man skal gå så drastisk til verks om noen jukser i Battlefield 3, men en ren fin banning av kontoen er nok på sin plass eller hva mener du?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

3 thoughts on “I hate cheaters!

  1. Ja jeg må si meg helt enig i alt du sier ! Cheatere bør få datamaskinen knust i fillebiter! Lykke til Jon Isak håper de åpner kontoen din så du kan spille dette herlige spillet 🙂

  2. Nå har du misforstått litt Bernt, jeg kommer inn i Origin, men ikke i BF3. Da blir jeg sendt til en versjon av loginsida som ber meg kjøpe spillet.
    Jeg er heller ikke blitt meddelt at jeg er banna, ble først gitt beskjed om det halvveis inn i chat med en indisk EA-gameadvisor.
    Er mistenkt for thirdparty hacking tool-usage. Jeg undres da dette aldri har vært en del av min spilltilværelse, eller kommer til å bli det i fremtiden heller.
    Det eneste jeg har gort som er i gråsonen er å ha, i likhet med en del andre ihuga BF-fans, aktivert spillet pr VPN fra Korea dagen før release,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top