Er vi rett og slett bortskjemte?

Ja, uten tvil! Jeg kan ikke annet enn å le meg skakk ihjel (noe jeg gjorde for et par dager siden). Etter å ha lest side opp og side ned om alle de spillerne som er missfornøyde med avslutningen i Mass Effect 3, så kan jeg ikke annet enn å klaske meg til hode og si at jeg ikke skjønner meg på folk. 



Jeg
skal ærlig innrømme å si at jeg ikke synes utvikleren BioWare har brukt nok energi på at de valgene man gjorde i spill nummer 1 og 2 ble mer synliggjort i spill nummer 3, men foruten det synes jeg Mass Effect 3 er rett og slett unikt på mange måter. Underholdningsverdien er utrolig stor og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har opplevd ståpels på grunn av handlingen, omgivelsene eller helheten av spillet, vet jeg ikke, men det er mange. 

Selv om jeg hadde håpet på litt mer dramatisk avslutning og mer forklaring på hvorfor det ble slik, så er jeg fornøyd med spillet i sin helhet. Mass Effect 3 har gitt meg mange, mange timer med herlig spilling. Mangt et utfordrende valg har blitt gjort og jeg har selvsagt måtte ta støyten for de valgene jeg har gjort. 



er jeg så fornøyd at jeg ikke kan annet enn å gi spillet de beste skussmål og mine anbefalninger. Om jeg skulle ha gitt spillet et terningkast, så hadde det fått en klar sekser. For makan til spill skal man lete lenge etter. Det er underholdende, sluker deg med hud og det allerede fra de første sekundene. Spillet gir deg alt hva du måtte ønske av god grafikk, handling, historie og underholdning. Mass Effect 3 er akkurat slik jeg vil ha det, verken mer eller mindre. 

nå går jeg med håp om at det ikke går så altfor lang tid for BioWare kommer med mer innhold til spillet og at man kanskje kan få oppleve mer Mass Effect ved en senere anledning. 



Om
du ennå ikke har kjøpt Mass Effect 3 så vil jeg selvsagt anbefale deg det. Spillet er rett og slett unikt og for meg et av de beste rollespillene jeg har prøvd til dags dato og det sier litt. PCutgaven av spillet var best i mine øyne med tanke på grafikken, men Mass Effect 3 finnes også til PS3 og Xbox 360. 

Etter en slik opplevelse så kan jeg ikke annet enn å si at vi rett og slett er bortskjemte!
 

Har du gjennomført Mass Effect 3 og likte du avslutningen? Om du skulle sette opp dette spillet på en liste av rollespill, hvor høyt oppe på listen ville spillet ha kommet og da fra 1 til 10? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top