Gleder meg til fredagspøbben!

Nå lurer du vel sikkert på hva det er og hvorfor jeg gleder meg til fredagspøbben. Jo, nå skal du høre. Friday Pub som det egentlig heter er hvor klanen Trønderbataljonen og Old Gents møtes til dyst. Dette er kvelden hvor vi kjemper med nebb og klør mot den svenske klanen Old Gents i Battlefield 3. Det er moro, vi koser oss, mens svenskene drikker øl for alle penga. Vi i Norge tror jeg holder oss ganske så edruelige og sikkert også derfor at vi klarer å slå svenskene hver eneste fredag. 

Det er i alle fall moro og spesielt hvor vi hver eneste fredag har en uofisiell landskamp mellom Norge og Sverige i Battlefield 3. Det å kunne snakke med gjengen mens man spiller, gjør det ekstra artig og da gjelder det å unngå å bli knivet av gjengen hos Old Gents, for da får man virkelig høre det. Battlefield 3 og Friday Pub FTW. Har gått en del spøker med at vi kjemper om oljen til Norge og oljemilliardene som vi har på bok. 

Ikke mange minuttene til landskampen starter nå og jeg skal i alle fall være klar til dyst og ser frem til å kunne slå svenskene… igjen. Friday Pub er et godt tegn på at nå er det helg.

God helg til dere alle lesere!

Hva gjør du på en fredags kveld? Sitter du hjemme eller er du ute på vift? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top