Atombombe går av?



I
alle fall ser det slik ut i lanseringsklippet til Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier som kommer til konsoll den 24. mai og til PC 14. juni. Jeg er PC spiller og har alltid vært det selv om jeg finner mye glede i konsollene også, så er det PCen som kan vise den beste grafikken og som får meg hekta. Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier er et spill jeg ser virkelig frem til og spesielt det å kunne gjøre meg usynlig med de mest avanserte hjelpemidlet du kan tenke deg. Masse snacks å leke seg med av dinger og våpen i spillet. 

Som medlem av Ghost Recon er du en av få som innehar makten, tilpasningsevnen og motet til en fremtidssoldat. Spesialisert innen ethvert område av kamp, utstyrt for overlevelse og opplært i absolutt diskresjon, du betrodd oppgaver som ingen annen soldat kan håndtere. Bevæpnet til tennene med et arsenal av high-tech våpen fra virkeligheten som er i propotype i dag, er du en F-16 på to bein opplært til å låse deg på målet selv i de mest komplekse høyrisik-områdene i verden. 



Om
ikke du synes dette ser og høres spennende ut, så gjør det for meg og jeg har allerede latt siklet renne i strie strømmer. 

Hva synes du, er dette et spill du gleder deg til eller venter du på andre spennende spill? Hvilken sjanger er den du liker best? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Atombombe går av?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top