Rett og slett fantastisk!

 

Værnes Flystasjon eller Trondheim Lufthavn som det så fint heter på fagspråket har kommet seg inn på det nydelige flyspillet Microsoft Flight Simulator. Selv om jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt med å brukt sykt mye tid på spillet, så blir det litt nå og da. Selv om jeg kanskje ikke er den aller største fansen av spillet, så har jeg alltid likt Microsoft Flight Simulatorspillene. De har alltid gitt meg mye spesielt det å kunne fly over områder hvor jeg har bodd. 

 

 

Det som virkelig kjennetegner Microsoft Flight Simulatorspillene er uten tvil egenskapen å kunne presentere kjente omgivelser. Det å kjenne seg igjen i luften over der man bor eller kjente landemerker er helt fantastisk. Her har gjengen bak flysimulatoren alltid vært flinke. Derfor liker jeg svært godt å fly denne simulatoren selv om jeg ikke er noen ekspert der. Har kompiser som er mange hakk flinkere enn meg der. 

 

 

En ting som jeg likte svært godt med den siste utgaven av Microsoft Flight Simulator er uten tvil det grafiske elementet i spillet. Detaljene er noe av det beste jeg har sett. Om en ikke kjenner seg igjen der man flyr så kommer man fra en annen planet. Spillet i sin helhet er med andre ord fantastisk og om du også har litt ekstra penger å bruke på spillet så kan det bli enda mer fantastisk. Se bare på videoen nedenfor. Den presenterer Trondheim Lufthavn eller flyplassen på Værnes som vi sier her i området. Snakk om detaljer. Ikke til å tro det er mulig.

 

Hva synes du? Ser det ikke ekte ut? Liker du simulatorspill? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top