Med politiet i hælene!



Å
være ettertraktet er ikke alltid like moro. Det vil si om du vet at politiet er etter deg. Et spill du garantert kommer til å få oppleve det er i Need for Speed Most Wanted. Her vil du garantert få horder av blålysblinkende politi i hælene etter din hasardiøse kjøring gjennom byens gater. På E3 messen gjorde utvikleren og Criterion alt for å friste oss med Most Wanted og noe de hos meg klarte godt. Spillet ser veldig spenstig ut med massiv fartsfølelse, ødeleggelser, trange bakgater, hopp som selv den beste stuntmannen ville ha misunnelig på. 



Need for Speed Most Wanted
er ute på gata 30. oktober og da kan jeg love deg det blir kjøring her i gården og hvor både jeg og sønnene mine kommer til å konkurrere. 

Dette er hva Electronic Arts og Criterion skriver om spillet:

Skal du bli Most Wanted, må du kjøre fra politiet og fra vennene dine og lure rivalene. Med en nådeløs politistyrke som prøver å ta deg, må du ta avgjørelser på en brøkdel av et sekund. Bruk den åpne spillverdenen til din fordel for å finne gjemmesteder, kjøre over hopp og låse opp nye kjøretøyer.

I ekte Criterion Games-stil, er det vennene dine som står i hjertet av opplevelsen. I en åpen verden uten menyer eller lobbyer kan du utfordre vennene dine kjapt og vise hvor god du er til å kjøre i en rekke flerspilløp. Rivalene dine gjør alt de kan for å stoppe deg fra å komme til topps. I denne verdenen kan det bare være en Most Wanted. 


Du kan lese mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om at et nytt Need for Speed-spill er på tur? Gleder du deg til Most Wanted? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Med politiet i hælene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top