Nå er det like før – Let’s get Punked!

 

CD Project Red Cyberpunk 2077 nærmer seg lansering med stormskritt. Nå er det ikke mange timene igjen hvor et av årets aller største spill er klar for spilling for deg og meg. Spillet er utrolig etterlengtet av en hel spillverden. For de av dere som fortsatt ikke vet hvem CD Project Red er, så tenker jeg det går opp ett lys når jeg nevner The Witcher-serien. Nettopp, det er CD Project Red som har utviklet The Witcher og nå Cyberpunk 2077. 

 

I sammenheng med spillets lansering er det nå sluppet en lanseringstrailer fra spillet som altså dukker opp den 10. desember. Vi gleder oss stort, gjør du? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top