Cities Skylines – Bridges & Piers by Armesto

 

Det kommer stadig nye tilleggspakker til det populære bybyggespillet Cities Skylines som så dagens lys i mars 2015. Spillet Har fra lanseringen og frem til i dag fått en haug med tilleggspakker. Både fra utvikleren, men også fra diverse moddere som har lagd diverse spennende ting til spillet. En av disse som nå har sluppet mer innhold til Cities Skylines er Armesto. Har kommer nemlig med en tilleggspakke som gir deg mulighet til å bygge opp flere broer. Alt for å piffe opp byen din til det realistiske. 

 

Selvsagt har jeg for lengst anskaffet meg denne tilleggspakken til spillet som jeg har brukt på hundrevis at timer med. I det siste har det versert rykter om at en oppfølger er under utvikling. Hvis det nå skulle vise seg å stemme, vil vi nok få høre dette under årets digitale E3-messe som går av stabelen 12. til 15. juni. Jeg gleder meg stort og krysser fingrene for at den finske utvikleren Colossal Order kommer med gode nyheter rundt en oppfølger til Cities Skylines. 

 

Uansett, her er i alle fall hva du har i vente med tilleggspakken Bridges & Piers lagd av Armesto. 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top