Heftig metalcore med Lillasyster – Pretender!

 

Har du hørt låten “Umbrella” med Lillasyster? Tenker nok at du kanskje har gjort det, men ikke helt visst hvem som har lagd coverlåten. Metalcore-gruppen Lillasyster er svensk og ble dannet i 2006. Gjengen som står bak er Martin Westerstrand (vokalist), Max Flövik (gitar), Daniel Codero (bass) og til sist Ian-Paolo Lira (trommer). For ikke så altfor lenge siden kom de med ei låt som virkelig har fått kjørt seg godt hos meg, nemlig Pretender med Lillasyster. 

 

Om du vil vite mer om Lillasyster så gå inn på nettsiden til gjengen

 

 

Rett og slett en herlig låt som fort setter seg i musikkhjertet mitt. Når jeg sitter og skriver tekster er musikk noe jeg titt og ofte hører på. Føler jeg skriver så mye bedre med musikk, noe jeg har alltid gjort. Alt går så mye bedre om man har musikk til jobbingen. Hver morgen når vi starter på jobb på Rusta kl. 06:00 kjører vi i gang anlegget og da strømmer det musikk i hele varehuset. Lettere å holde opp speeden med musikk synes jeg. Selv liker jeg all slags musikk noe som også spilles her hos meg og på jobb.  

Har du hørt Lillasyster før? Hva synes du om denne låten?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top