Okei da! Jeg er overbevist!

Inn i mellom er det en del som skal til for å overbevise meg, mens andre ganger skal det veldig lite til. Det kommer helt an på hvilken sinnstemning man er i. Akkurat nå er jeg helt overbevist om at Forza Horizon 2 kommer til å bli et godt bilspill. Turn 10 har alltid lagd kvalitetspill og Forza Horizon 2 ser ut til å bli nettopp det. Ikke bare er utvikleren spesialist på å lage simulatorbilspill, men på den grafiske biten og på kjørefølelsen er det mestre. 

er det ikke så altfor lenge til Forza Horizon 2 kommer til Xbox One og jeg skal ærlig innrømme at det sitrer litt i kroppen når jeg ser dette filmklippet. For en grafikk, for noen omgivelser, for noen biler…gud, som jeg gleder meg. Forza Horizon 2 ser sykt bra ut. Den 30. september er for lengst markert i kalenderen. Da slippes nemlig spillet.

Spill er sunt anbefaler Forza Horizon 2!

Gleder du deg til dette spillet eller er det andre spill du mer ser frem til i år?

#forzahorizon2 #forzamotorsport #turn10 #microsoft #racinggame #racing #bilspill #xboxone #xbox #gamer #gamerdude #norwegiangamer #gaming #consolegamer #ilovegaming #lovegaming #gamescom 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Okei da! Jeg er overbevist!

  1. Herlig! 🙂 Ha en fin lørdags ettermiddag 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top