Det var en gang…

I går kunne jeg avsløre hvem min nye arbeidsgiver er. Det går mot en svært så spennende tid på mange måter og hvor jeg gleder meg til lanseringen av det store prosjektet like før jul. Noen av dere vet at jeg har jobbet i mange år i Gamereactor, faktisk over 14 år. Tiden i Gamereactor var unik på mange måter hvor jeg startet opp som skribent og hvor jeg senere etter hvert gikk over til assisterende webredaktør, så til community manager og til slutt annonseselger

Alle disse år fikk jeg anledning til å gjøre det jeg aller mest likte, nemlig være en aktiv gamer. Gjennom alle disse årene fikk jeg mange nye kontakter og jeg fikk mulighet til å oppleve spillverdens mange sider. 

Ettersom jeg ikke lengre jobber for Gamereactor, blir jeg sittende og mimre litt med tanke på hva jeg har oppnådd der. Flere år på rad ble jeg plukket ut som årets redaksjonsmedlem, årets blogger og sist men ikke minst årets humørspreder av brukeren på Gamereactor. Det var en ære hvert år og jeg var supertakknemlig for å bli plukket ut til disse ærefulle “prisene”. 

går jeg over i en ny æra og hvor jeg stålsetter meg til å gjøre en god jobb for Mediehuset Nettavisen. Jeg har mange ideer, mange planer og jeg gleder meg til å ta fatt på noe som er så unikt og annerledes enn det som finnes i dag. Det blir en sann glede å kunne presentere dette for dere mange lesere etter hvert. Nå vil jeg legge opp noen bilder fra min tid på redaksjonssiden i Gamereactor…

#gamereactor #nyjobb #newjob #mediehusetnettavisen #jobb #mimretid #memories #gamer #gamerdad #spillpappa #foredragsholder #lecturer #lovegaming #gamersparadise #gaming4life #gamer4ever #pcgamer #konsollgamer #leder 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top