Spøkelsessoldat!

Jepp, nå er jeg blitt en spøkelsessoldat. I alle fall om man sjekker ut hettegeneseren min som jeg for tiden går i og som stammer fra et spill som kom ut på gata tidligere i år. Nå når høsten og vinteren lurker rundt hushjørnene, er det godt å ha en varm genser (som også fungerer som jakke). Elsker merket som er på brystet frem og spesielt det store merket bak. 

Når jeg inledningsvis nevnte spøkelsessoldat, så stammer genseren fra Ubisofts Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier som kom ut for salg til konsoll og PC tidligere i år. Spillet er meget bra og har spilt PC-versjonen mye siden det kom i slutten av juni. Et av de bedre skytespillene i år og hvor taktiske valg spiller en stor rolle gjennom spillet. Ikke alltid like lurt å løpe rundt som Rambo og skyte på alt som dukker opp. Snik deg inn på fienden er best for så å sette en kule i hode. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om genseren min? Stilig ja?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Spøkelsessoldat!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top