Red Dead Redemtion 2 til PC! Endelig!

Endelig! Har ventet på dette lenge og endelig har Rockstar kommet til fornuft, i alle fall i mine øyne. Deres meget så populære Red Dead Redemtion 2 kommer til PC. Det har gått en del rykter om dette, men Rockstar har holdt kortene meget så tett inntil brystet sitt om spillet ville dukke opp til PC. I starten vil spillet kun være tilgjengelig på Rockstars egen “nettbutikk” Rockstar Game Launcher, Epic Games Store og til slutt Humble Store. For de av dere som gjerne vil ha spillet på Steam så må vi vente til desember før Red Dead Redemption 2 dukker opp der.

 

PC-versjonen kommer til å ha optimalisert grafikk og selvsagt en godt utviklet flerspillerdel. I tillegg hintes det til både det ene og det andre slik som våpen, Bounty Hunting oppdrag, Gang Hideouts pluss masse annet spennende. En ting som Rockstar ikke har nevnt er muligheten til crossplay med f.eks. de som spiller Red Dead Redemption 2 på Xbox One eller Playstation 4. Er det et spill jeg hadde håpet ville dukke opp til PC så var det nettopp dette.

 

Det vil si at spillhøsten for mitt sitt vedkommende blir så bra som aldri før med spill som Age of Empires II, Transport Fever 2, Grid, Call of Duty: Modern Warfare pluss Red Dead Redemption 2. Masse herlige spill som virkelig kommer til å få meg sittende fremfor skjermen. Ikke annet enn å glede seg med andre ord. 

 

Red Dead Redemption 2 lanseres den 5. oktober. 

 

Gleder du deg til at Red Dead Redemtion 2 kommer til PC? Er det andre spill du gleder deg til og som lanseres før før jul?

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top