Lanseringstraileren fra Grid!

 

Noen som gleder seg til Grid fra Codemasters? Nå er det ikke mange dagene igjen til et av årets store bilspill lanseres. Da Grid ble annonsert jublet jeg stort og tenkte på hvor moro denne høsten blir. Spesielt med tanke på hvor moro jeg har hatt det sammen med mine venner i klanen Trønderbataljonen Racing. Sammen har vi mange, mange timer med racing foran skjermene våre. Massive kniving på veien hvor vi har delt lakkfarge, pushet motstanderen til feil eller rett og slett sett sin egen bil gå i oppløsning etter et ublidt møte med en krapp sving. 

 

Det er nettopp det Grid handler om. Om ikke lenge er det tid for kamp på veien og hvor jeg kommer til å kjempe til siste hjul henger på. Codemasters hiver inn en innholdsrik oppskrift som kommer til å fenge mange, deriblant meg. Ut i fra alt jeg har lest og sett av det Codemasters har presentert av Grid så vet jeg at dette kommer til å bli litt av et spill. Massiv multiplayerdel kommer til å få meg hekta igjen. Sammen med mine venner i Trønderbataljonen Racing kommer vi til å kjøre så busta fyker. Her gjelder det å holde seg hard og ikke vike en millimeter fra kurven. Smyg seg gjennom horder av andre motstandere og til slutt legge seg i tet. Beregn pitstopen rett, sett av akkurat nok tid til dekkbytte, drivstoffpåfylling og kast deg rett utpå banen igjen helst fremfor dine motstandere. 

 

Den 8. oktober er det klart for Grid fra racingspesialisten Codemaster. Spillet slippes da til Playstation 4, Xbox One og PC. 

 

Jeg gleder meg, gjør du? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top