Ready or not, here I am…

Å velge side er ikke enkelt alle gangene og spesielt i spill hvor man starter med å velge hvilken side man skal spille for. Den 10. februar er det duket for et av årets kanskje mest spennende spill, nemlig Evolve fra utvikleren Turtle Rock Studios. Spillet har vunnet en rekke priser allerede på diverse spillmesser for sitt innhold og om ikke mange dagene er et vår tur til å se om spillet er verdt disse prisene. 

Selv har jeg fulgt med på spillet siden det ble annonsert i fjor. Det ser veldig atcionspekket ut og jeg er veldig spent på hvordan balansen i spillet blir spesielt med de mange egenskapene de forskjellige karakterene i spillet har. 

I alle fall, her er siste trailer fra spillet som har fått tittelen “ready or not“…

Gleder du deg til Evovle? 

#turtlerockstudios #evolve #actiongame #trailer #gaming #ilovegaming #pcgamer #pcgaming #gamer #pc #sponsoredby #intel #gigabyte #kingston #benq #xfx #coolermaster #fps #firstpersonshooter

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top